Arkivblogg

Här finns handlingarna till årsmötet som äger rum den 18 feb kl. 14.00 i cafeterian på ridklubben.

En teorivecka full av föreläsningar och aktiviteter! Ladda ner information här:

Klubbkläder

27.10.2023

Nu finns det klubbkläder i entrén att kolla på. Passa på att beställa en julklapp!

Nu har terminen dragit i gång och det är så underbart att se liv och rörelse nere i stallet! Hästarna är glada över alla elever som myser med dom och hösten ger sig till känna.

Bingolotto

26.10.2023

Vi säljer Bingolottos julkalendrar. De kostar 100 kr/st var av 50 kr går till klubben.

Newbody

15.08.2023

Vi har startat upp höstens första newbody försäljning. Säljperiod 4/8 - 8/9. Vi önskar er allas hjälp att stödja vår fina förening och få in välbehövliga pengar så vi kan köpa in nya medarbetare. Använd er utav länken nedan för att registrera era försäljningar.