US Styrelse 2023

Leo Eldh

Ordförande

solleo@hotmail.se

Jag har ridit på ridskola sedan jag var 8 år, tills jag för 1,5 år sedan började rida privat häst och även tävla. Jag sitter som ordförande i US vilket känns väldigt roligt. Min favorithäst på ridklubben är Kippis. Han är en så oerhört snäll och trevlig gammal herre. Ställer upp på nästan alla uppgifter och gör sitt bästa. Jag hoppas att vi i US kommer kunna bidra till en bra gemenskap mellan alla medlemmar, men främst mellan barn och ungdomar.

Norah Falk

Ekonomi

norfal1201@alvdalen.com

Jag började rida på Orsa Ridklubb som 7åring och red lektioner till jag var 10år, då jag köpte min första häst. Eftersom jag inte rider där längre och inte är i stallet bland hästarna mer än under US-aktiviteterna så har jag ingen favorithäst, men Doris är självklart sötastJag hoppas att vi kan göra så mycket vi kan för er unga på klubben för att ni ska ha så roligt som möjligt. Det är också viktigt för oss att ni ska känna er trygga i stallet och bland alla kamrater, samt att alla ska hålla ihop för en bra sammanhållning i stall & aktiviteter.

Jag ser fram emot att få träffa er alla!

Linnea Thorén

linneathoren11@icloud.com

Hej!! Jag heter Linnea och sitter med i US styrelse. Jag har ridit på ridskola sen 2015 alltså 8 år.Jag sitter med i US för att jag tycker det är kul och även för att jag vill göra Orsa ridklubb till en trevligare plats där många fler vill hänga och vara med alla!! Min relation till Orsa ridklubb är att jag älskar hästarna och att vara där, har även en bra relation till ridlärarna och människorna där som gör det lite extra roligt där. Jag har en absolut favorit häst på klubben som är Doris! Världens snällaste häst om man frågar mig. Om ni undrar något om våran styrelse eller några förslag om saker vi kan göra kom gärna fram och prata med oss!

Hoppas vi ses!!