Varför ska du tävla för Orsa Ridklubb?

Orsa Ridklubb är en ridklubb med ridskoleverksamhet där vår barnverksamhet prioriteras, men våra andra verksamheter är också mycket viktiga, däribland tävlingsverksamheten.

Under hela året finns ridbanor och ridhuset att tillgå varje dag till reducerat pris för våra medlemmar, vissa tider är det dock uppbokat av ridskolan eller privata bokningar, se kalendern eller ring och fråga.

Ny olycksfallsförsäkring ingår för alla medlemmar fr. o m 2015

Orsa Ridklubb anordnar ett antal tävlingar varje år i både hoppning och dressyr.

Vi välkommnar externa tränare under året!

För att vi fortfarande skall kunna hålla dessa låga priser vill vi att du hjälper till ideellt några dagar under året som t ex funktionär på tävlingarna.

Orsa Ridklubb har som mål att ha lag i flera divisioner, bestäms på tävlingsmöte inför tävlingssäsongen.

Välkommen att tävla för Orsa Ridklubb!