Messengergrupp

29.12.2022

På önskemål har jag skapat en messengergrupp där vi samlar alla ryttare som vill, eller har funderingar på att tävla för Orsa ridklubb det kommande året. Detta för att kunna samla alla tävlingsryttare på samma ställe och diskutera upplägg, träningar och tävlingar mm.

För de som är nyfikna av att vara med och kolla på de träningar som vi anordnar tillsammans, kommer detta att läggas ut på Orsa ridklubbs ordinarie Facebooksida i hopp om att kunna inkludera, inspirera och ge yngre och uppkommande tävlingsryttare möjligheten att lära sig.

Tävlingsgruppen har successivt startats upp och vi jobbar på fullt med att bjuda in alla vi kan tänkas komma på. Har du eller vet någon annan som är intresserad att tävla för Orsa, tveka inte att höra av er till mig så lägger jag till er.

Väl mött till roligt tävlingsår 2023! Gott nytt år!

/Mathilda Sjööns